NAŠA ZGODBA
Takoj sem spoznal, da moramo ukrepati ter gospe povečati varnost in udobje. Najprej smo ji vgradili domofonski sistem, ki omogoča preusmeritev klica na njeno tablico in telefon. Gospa ima sedaj nadzor nad prihodi, ko ji nekdo pozvoni ga vidi, se z obiskovalcem pogovori in mu prek telefona odpre vhodna vrata. Kadar sama ne more prevzeti poziva-klica, lahko poziv prevzame njena prijateljica iz oddaljene lokacije. Pred vlomilci smo jo zavarovali z brezžičnimi pametnimi rešitvami. Atrij smo opremili s kamerami, na okna namestili senzorje loma, v stanovanju senzorje gibanja. Razbijanje sten ni bilo potrebno, kar je bilo ključno glede na njeno zdravstveno stanje. Gospe smo olajšali življenje, sedaj je bolj varna, vlomov nima več, predvsem pa smo ji omogočili samostojnost.
Na osnovi tega projekta je postalo naše poslanstvo tudi pomagati ljudem, ter jim povečati udobje in varnost.

Osebna blagovna znamka
Marko Škof je soustanovitelj blagovne znamke Comfort-el, ki s pomočjo inteligentnih rešitev pomaga uporabnikom zagotavljati večjo varnost in izboljšati kakovost življenja.
Končal je Srednjo elektro tehniško šolo v Ljubljani, kjer je pridobil osnovna tehniška in naravoslovna znanja, poslovna znanja je pridobil na Fakulteti za organizacijo in management. Glede na pospešen razvoj informacijskih tehnologij v 90-tih letih, se je njegova uspešna poslovna pot začela v največji slovenski založbi, kjer je postavil prvi tehnično dovršen in avtomatiziran klicni center (15 delovnih mest) in ga uspešno vodil 14 let. Ves čas je znal izkoriščati sodobne tehnologije, ki so pomagale pri optimizaciji delovnih procesov in povečanju prodaje. V letu 2004 je vzpostavil internetno B2B poslovanje s knjigotrško mrežo. Sistem je poenostavil oddajanje naročil za poslovne partnerja, pripomogel k zmanjšanju operativnih stroškov in povečanju prodaje. V letu 2008 je bil povabljen v podjetje Najdi.si, ki je bil do naglega vzpona globalnega iskalnika Googla, največji lokalni internetni iskalnik. V Najdi.si je vodil projekt »Rumene strani«, katerega cilj je bil izboljšati lokalne informacije in podjetjem pomagati pri predstavitvi poslovanja, obiskovalcem pa pomagati najti najboljšega obrtnika v regiji. V letu 2011 se je srečal z uspešnim podjetnikom in sedanjim poslovnim partnerjem Matjažem Kristanom, ki sta skupaj ustanovila blagovno znamko Comfort-el, katere cilj je postati vodilni ponudnik kakovostnih pametnih rešitev v regiji.
